SLAGEN PLUSS – Mer Fotball er et utvidet treningstilbud til barn og unge utover vanlig organisert trening i deres respektive klubber.

SLAGEN PLUSS – Mer Fotball

Mer Fotball et ekstra treningstilbud til alle fotballglade spillere som ønsker å ha mer aktivitet enn de allerede har på lagene sine.  Det er åpent for spillere utenfor Slagen IF, der klubbene i forkant har gått opp linjene for samarbeid.

Mer Fotball er et tilbud til alle, men egner seg bedre for de med ekstra stor interesse for fotball.

Slagen PLUSS er først og fremst et tilbud “I TILLEGG TIL” og ikke “I STEDET FOR” klubbenes egne treninger.

Spillerne bør i utgangspunktet oppfylle kriterier om god deltakelse på lagtreningene som gjennomføres i regi av egen klubb, hvor spilleren viser stor interesse, gode holdninger, motivasjon og treningsiver. Før påmelding bør man avklare en evt. deltakelse med hovedtrener på eget kull/lag. Evne til fokus og modenhet hos den enkelte, samt en vurdering av totalbelastning for den enkelte ligger også innenfor mandatet til hovedtrenerne deres i egen klubb.

Vi benytter SPOND som plattform for all koordinering og påmelding til treningsøktene.

Fremgangsmåte:

• Laste ned appen SPOND
  • Lage en profil på barnet ditt
  • Få tilsendt en GRUPPEKODE (av treneren sin)
    • Akseptere/benytte koden og bli automatisk medlem i gruppa som heter “SLAGEN PLUSS – Mer Fotball”
  • Inne i gruppa vil man ha oversikt over planlagte/kommende arrangement (treninger)
  • Man melder seg på de treningene man ønsker å være med på.
  • Ved å melde seg på får man opp ulike betalingsalternativer, blant annet VIPPS, bankkort etc.
  • Prisen er kr 125,- pr barn pr trening.
  • iTalent – Morten og Michele har ansvaret for gjennomføring av treningene.
  • Vi benytter Slagen IF sitt baneanlegg.

Vi utvider nå tilbudet til å gjelde flere årganger.

Treningene varer 1,5 time og de kjøres søndags morgen/formiddag:

Kl 10.00-11.30 for 2012/2013/2014-årgangene (Jenter og Gutter).

Kl 11.40-13.10 for 2010/2011-årgangene (Jenter og Gutter).

Det tas forbehold om avlysning av enkeltstående treninger dersom antall påmeldte blir for lavt.

Håper vi ses på trening.

Mvh

Thor Ketil Kvitvær