Støttemedlem

Vi er en aktiv og miljøskapende idrettsforening som primært ønsker å fange opp barn og unge til organiserte sportslige aktiviteter.

Vi har et jamt økende medlemstall i forhold til en økende bosetting og for at foreningen i senere tid har klart å skape et godt sosialt miljø for barn og unge med deres foreldre på slep.

Vi har fokus på å gi barna de beste forutsetninger for læring og mestring av idrett.

Vi har i dag:

Fotball som spilles på to stk nye kunstgressbaner og en naturgressbane. Det er aldersbestemte lag i alderen 6-13 år.

Ungdomsklubben er et tilbud for barn  fra 4. til 7. klasse. Alle er velkomne uavhengig om man er medlem av Slagen I.F. eller ei. Ungdomsklubben har forskjellige aktiviteter og temaer som ikke er direkte knyttet til idrett.

Herretrimmen er et tilbud for voksne mosjonister i alderen 20 – 99 år. Den består av fotballtrening på onsdager og innebandy på søndager.

Løypelag som legger til rette for at lokalbefolkningen skal kunne trimme på en opplyst skogssti sommer som vinter med joggesko eller ski på beina.

Det jobbes aktivt med å etablere nye aktiviteter, som blant annet Gaming i det nye klubbhuset og starte opp igjen med barneidretten for de aller minste!

Nytt klubbhus er endelig åpnet i 2023, til stor glede hos alle i og rundt idrettslaget!

Fram lokalet er fortsatt i drift for utleie

Vi vil gjerne ha deg med som støttemedlem. Det koster kr 300,- pr år.

Betalingsforespørsel vil sendes ut via epost/Spond APP – fra systemet SPOND. Det vil være mulig å betale via bank eller VIPPS. Se beskrivelse i betalingsforespørselen. Vi fakturerer årlig, etter årsmøte/før sommeren, samt løpende med nye støttemedlemmer.

Husk du har fast klubbrabatt på SPORT1 REVETAL(20%) på alt av varer, selv som støttemedlem!

Fyll inn skjema under og vi sender deg en betalingsforespørsel. Enklere en det kan det ikke bli.