Tønsberg – Friskus og fritidskonto

I Slagen IF skal det være plass til alle, uavhengig av lommebok! Årlig støtter Slagen IF flere medlemmer med alt fra treningsavgift, medlemsavgift, utstyr og egen andel til f.eks. Cup.

Samtidig er det viktig at vi får inn både medlem og treningsavgifter, for å opprettholde god aktivitet. Tønsberg Kommune gir barn og ungdom i kommunen mulighet å delta på fritidsaktiviteter, der kommunen nå går inn å støtter den enkelte med påmeldingsavgifter.

Kommunen oppfordrer de frivillige organisasjonene, til å la medlemmene få støtte via Friskus, framfor at idrettslaget selv skal gi fritak!

Les mer her: Friskus og fritidskonto

Tidlig APRIL sendes medlem/treningsavgifter ut. Derfor er det viktig at dere medlemmer allerede nå tar en prat med helsesykepleier på deres Skole!

Slagen IF skal arrangere for tredje gang Fotballskole i August. Et slikt arrangement vil også falle inn under Friskus kontoen.