Klubbhuset tar form!

Her kommer en kort status på klubbhusetprosjektet vårt. Fremdriften er god, og vi er straks ferdig med å gipse i denne omgang. Dette er mye takket være flott innsats med dugnad fra foresatte i alle årskull !

Mye skjer fremover. I perioden frem mot jul ferdigstiller vi elanlegg, og mesteparten av VVS anlegg i 1 etg. I tillegg begynnes det ute med inngangsparti, dører og kledning.

Planlagt dugnad fremover vil i all hovedsak være å beise vegger i de fleste rom i 1 etasje, og vi satser fremdeles på god dugnadsinnsats når det er nødvendig !

Når det gjelder garderobene trenger vi også hjelp over nyttår med  dusjsonene. Disse blir i hovedsak levert ferdig med membran, men vi skal flislegge på vegger og gulv, samt fuge. Håper at noen med erfaring har mulighet for å hjelpe til. Fint om du allerede nå sender en mail til leder@slagenif.no med en tilbakemelding om hva du kan bidra med, så kan vi begynne planleggingen.

Alternativt er vi også interessert i å få tilbud på dette arbeidet, så dersom noen jobber som murer/flislegger til daglig, og ønsker å bidra, vil vi gjerne høre fra deg, så fort som mulig.

Heia Slagen